Kadra Kangurowej Szko艂y

Dorota Reizer

dyrektor szko艂y, pedagog

Jestem pedagogiem z wyboru. Praca z dzie膰mi i z m艂odzie偶膮 daje mi du偶膮 satysfakcj臋 i jest si艂膮 nap臋dow膮 do dzia艂ania. Dzieci臋cy punkt widzenia cz臋sto pomaga optymistycznie patrze膰 na sprawy codzienne. R贸wnowag臋 w艣r贸d wiele 偶yciowych r贸l i ogromn膮 rado艣膰 czerpie z g贸rskich w臋dr贸wek. Prywatnie jestem mam膮 Antka i Zosi

Urszula Grygier

nauczyciel przyrody, wicedyrektor

Wprowadzam uczni贸w w 艣wiat przyrody, mam nadziej臋, 偶e razem odkryjemy wiele przyrodniczych tajemnic. Moj膮 pasj膮 jest piel臋gnacja ro艣lin w ogrodzie i obserwacja jak rosn膮. Mam nadziej臋, 偶e wsp贸lnie b臋dziemy poszerza膰 wiedz臋 o ro艣linach i zwierz臋tach oraz tropi膰 niezwyk艂e zjawiska w otaczaj膮cym nas 艣wiecie.

Emilia Sygulska

psycholog

Jestem psychologiem z wykszta艂cenia i zami艂owania. Najbardziej lubi臋 by膰 nim w klasie szkolnej, na podw贸rku czy na spacerze - blisko uczni贸w i ich codziennych spraw. Cho膰 wci膮偶 aktywnie si臋 kszta艂c臋, przygotowuj膮c si臋 do roli psychoterapeuty dzieci臋co-m艂odzie偶owego i mam za sob膮 do艣wiadczenia pracy psychologicznej w r贸偶norodnych miejscach, niezmiennie najwi臋cej ucz臋 si臋 od dzieci. Do szcz臋艣cia potrzebuj臋 humoru, drzew i dobrej muzyki - najlepiej jazzu lub bluesa. Mimo 偶e cz臋sto pracuj臋 poza swoim gabinetem, staram si臋, by drzwi do niego by艂y zawsze dla wszystkich otwarte.

Anna Wr贸bel

nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej

magister pedagogiki na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie

Dominika Seweryn

nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej

Moje wykszta艂cenie pedagogiczne zwi膮zane jest z edukacj膮 wczesnoszkoln膮 oraz edukacj膮 zdrowotn膮 i profilaktyk膮 uzale偶nie艅. W pracy z dzie膰mi cenie sobie kreatywne i aktywne metody dzia艂ania, kt贸re wzbudzaj膮 ciekawo艣膰 i satysfakcjonuj膮 uczni贸w. Ch臋tnie wykorzystuj臋 w nich wiedz臋 i umiej臋tno艣ci z zakresu muzyki oraz zdrowego trybu 偶ycia, kt贸rym po艣wi臋cam si臋 w czasie wolnym.

Kamila Pa艅szczyk

nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej

Jestem nauczycielk膮 edukacji wczesnoszkolnej, bo lubi臋 dzieci i wierz臋, 偶e ka偶de z nich mo偶e osi膮gn膮膰 sukces. Do艣wiadczenie pedagogiczne zbiera艂am w harcerstwie, przedszkolu i szkole pa艅stwowej. Cieszy mnie praca w edukacji, bo w szkole zawsze du偶o si臋 dzieje, a dzieci 艂aduj膮 mnie swoj膮 energi膮. Prywatnie lubi臋 gra膰 w gry planszowe, w kt贸rych o zwyci臋stwie decyduje nie tylko szcz臋艣cie, ale tak偶e przyj臋ta strategia.

Joanna 艢wiat艂o艅

nauczyciel wychowania fizycznego

Sport od dziecka by艂 moj膮 pasj膮, dlatego sw贸j rozw贸j zawodowy ukierunkowa艂am w艂a艣nie w jego stron臋. Zdoby艂am tytu艂y i stopnie instruktorskie z kilu dyscyplin, min. jestem trenerem II klasy gimnastyki sportowej, instruktorem p艂ywania, narciarstwa i 膰wicze艅 si艂owych. Praca z dzie膰mi przysparza mi du偶o satysfakcji i motywuje do dzia艂ania. Czynnie uprawiam sport i startuj臋 w licznych zawodach, co daje mi poczucie szcz臋艣cia i wyzwala pok艂ady energii. Swoj膮 pasj膮 ch臋tnie dziel臋 si臋 z innymi i propaguj臋 aktywne sp臋dzanie czasu, jak r贸wnie偶 zdrowy styl 偶ycia. Moja optymistyczna natura powoduje, 偶e w ka偶dym dzia艂aniu dostrzegam wi臋cej plus贸w.

Aleksandra Ocha艂a

nauczyciel 艣wietlicy

Witam, nazywam si臋 Ola. W Kangurowej Szkole jestem nauczycielem 艣wietlicy. Na co dzie艅 u艣miecham si臋 i wnosz臋 pozytywn膮 energi臋. Znakiem szczeg贸lnym w mojej pracy z dzie膰mi jest to, 偶e zawsze staram si臋 udzieli膰 im odpowied藕 na ich ciekawe pytania, je艣li czego艣 nie wiem pr贸buj臋 si臋 dowiedzie膰, by zaspokoi膰 ciekawo艣膰 naszych odkrywc贸w.

Izabela 艁empicka

nauczyciel 艣wietlicy

Jako najstarsza z tr贸jki rodze艅stwa cz臋sto by艂am anga偶owana w opiek臋 nad m艂odszymi, co zapewne mia艂o wp艂yw na moj膮 osobowo艣膰 i wyb贸r zawodu. Cho膰 w pierwszej kolejno艣ci zosta艂am kulturoznawc膮, to jednak praca w zawodzie pedagoga przynosi mi wi臋cej rado艣ci i satysfakcji. Jestem osob膮 u艣miechni臋t膮, pe艂n膮 energii do dzia艂ania. Najch臋tniej odpoczywam na g贸rskim szlaku. W kontakcie z dzie膰mi najwa偶niejsze jest dla mnie pod膮偶anie za ich potrzebami i wzajemny szacunek.

Ma艂gorzata Michalska

nauczyciel j臋zyka polskiego i 艣wietlicy

Jestem absolwentk膮 filologii polskiej Uniwersytetu Jagiello艅skiego oraz praktykuj膮cym od kilku lat nauczycielem. Uwielbiam czyta膰 napisane przez moich uczni贸w opowiadania (zw艂aszcza te bez b艂臋d贸w ortograficznych :). W czasie wsp贸lnych zaj臋膰 chc臋 otworzy膰 przed dzie膰mi 艣wiat literatury i kultury oraz zach臋ci膰 do samodzielnego odkrywania ich bogactwa. Niezmiennie zachwycaj膮 mnie spacery brzegiem morza i rowerowe wyprawy. Jestem wielkim mi艂o艣nikiem ps贸w, literatury detektywistycznej oraz kina niezale偶nego.

Dagmara Czaplicka

nauczyciel 艣wietlicy i r臋kodzia艂a, sekretariat

Aleksandra Radwa艅ska

nauczyciel j臋zyka angielskiego

J臋zyka angielskiego ucz臋 w Kangurowej Szkole oraz Kangurowych Przedszkolach. Chocia偶 Wcze艣niej pracowa艂am z dzie膰mi starszymi i m艂odzie偶膮 – zar贸wno w gimnazjum jak i liceum, to w艂a艣nie w pracy z najm艂odszymi odkry艂am 藕r贸d艂o prawdziwej „frajdy”. Moja praca z nimi opiera si臋 przede wszystkim na za艂o偶eniu, i偶 najlepszym sposobem poznawania j臋zyka jest nauka poprzez zabaw臋, kiedy przyswajanie obcych s艂贸w i wyra偶e艅 odbywa si臋 praktycznie nie艣wiadomie. W pracy staram si臋 stworzy膰 takie warunki, aby dzieci z rado艣ci膮 rozpoczyna艂y nauk臋, a ka偶da kolejna lekcja by艂a dla nich przygod膮 pe艂n膮 niespodzianek.

Izabela Lankosz

nauczyciel historii

Jestem nauczycielem dyplomowanym historii i wiedzy o spo艂ecze艅stwie. Uko艅czy艂am studia na Uniwersytecie Jagiello艅skim. Lubi臋 poznawa膰 艣wiat i ludzi.

Marcin Ko艂odziej

nauczyciel informatyki i techniki

Uko艅czy艂em studia magisterskie w Instytucie Techniki Uniwersytetu Pedagogicznego z zakresu informatycznego wspomagania w technice ze specjalno艣ci膮 nauczycielsk膮. Prac臋 z m艂odzie偶膮 zacz膮艂em ju偶 w trakcie nauki, buduj膮c w艂asny, oparty na potrzebach uczni贸w program edukacyjny. Kszta艂cenie techniczno-informatyczne opieram na dzia艂aniach praktycznych, stosuj膮c metody projekt贸w i eksperyment贸w z zastosowaniem autorskich 膰wicze艅 oraz zestaw贸w dydaktycznych. Hobbistycznie rozwijam si臋 w zakresie elektroniki, projektowania stron internetowych oraz stawiam pierwsze kroki w robotyce.

Aleksandra Pacut

nauczyciel plastyki

Podczas zaj臋膰 z dzie膰mi si臋gam po r贸偶ne metody, ale towarzyszy mi jeden cel: zaszczepianie u innych pasji do tworzenia i pobudzanie ich kreatywno艣ci. Nie jestem perfekcjonistk膮, ale w pe艂ni anga偶uje si臋 we wszystko, co robi臋. Sztuka daj臋 mi swobod臋 i wra偶liwo艣膰, ale staram si臋 rozwija膰 nie tylko w tej dziedzinie.

Regina Pawlarczyk

nauczyciel muzyki

Po wielu latach jako ucze艅, pr贸buj臋 swoich si艂 jako nauczyciel muzyki. Z muzyk膮 zwi膮zana jestem ju偶 od najm艂odszych lat. Poza lekcjami muzyki prowadz臋 indywidualne zaj臋cia nauki gry na akordeonie i fortepianie oraz grupowo rytmik臋. Staram si臋 przekazywa膰 swoj膮 wiedz臋 w taki spos贸b, aby by膰 dla dzieci inspiracj膮 i zarazi膰 ich swoj膮 pasj膮 i rado艣ci膮 z muzykowania.

Agnieszka Kozd臋ba

nauczyciel matematyki

Od zawsze fascynowa艂a mnie matematyka, jej zastosowania i ogrom mo偶liwo艣ci, kt贸re stwarza. Dlatego te偶 opr贸cz pracy w szkole jestem uczestniczk膮 studi贸w doktoranckich na Wydziale Matematyki i Informatyki UJ. Chc臋 zara偶a膰 uczni贸w t膮 pasj膮 i pokazywa膰 im, 偶e matematyka jest wsz臋dzie wok贸艂 nas. Prywatnie, opr贸cz matematyki, nie mog艂abym 偶y膰 bez dw贸ch rzeczy - g贸r i muzyki.

Alicja Kr贸l

nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej, nauczyciel wspomagajacy

Uko艅czy艂am pedagogik臋 specjaln膮 (w zakresie terapii pedagogicznej i rewalidacji indywidualnej) oraz pedagogik臋 przedszkoln膮 i wczesnoszkoln膮. Uwielbiam rozmawia膰 z lud藕mi, 艣piewa膰, ta艅czy膰, czyta膰, pi膰 dobr膮 herbat臋, a tak偶e chodzi膰 do teatru i w臋drowa膰 po g贸rach. Praca w szkole pomaga mi rozwija膰 rozleg艂e zainteresowania od humanistyczno-artystycznych do naukowo-in偶ynieryjnych. W dzieciach najbardziej lubi臋 ciekawo艣膰, u艣miech i niespo偶yt膮 energi臋 do zabawy.

Magdalena Kita

nauczyciel wspomagaj膮cy

„Gdy w 偶yciu masz pod g贸rk臋, pami臋taj, 偶e by膰 mo偶e dzi臋ki temu dojdziesz na szczyt” to moje motto 偶yciowe. Kocham g贸ry i przyrod臋, z kt贸rych czerpi臋 moje inspiracje 偶yciowe. Najwi臋ksz膮 warto艣ci膮 jest dla mnie drugi cz艂owiek - mo偶liwo艣膰 wsp贸lnej wymiany my艣li, przebywanie i poznanie. Prywatnie jestem mam膮 tr贸jki dzieci, z kt贸rymi uwielbiam odwiedza膰 niezwyk艂e miejsca.